fredag

2011-02-25 @ 14:19:46
Fem fredagströtta tjejer sitter nu och försöker jobba på sitt samhällsprojekt, men det blir mer snack om helgens planer och en eventuellt kommande hat-lista.
Tror vi lägger projektet åt sidan ett tag och skiver lite jämställdhetsdikter istä let.

Kvällens planer blir relativt lugna eftersom jag ska vara uppe med tuppen i morgon. Då drar jag på mig understället och knäpper fast hjälmen sen är det ut på skotertur med körkortsgruppen. Det är alltså den, enligt mig och linnea, fruktade uppkörningen som ska äga rum!!

mer om det sen, nu ska jag slita mig från datorn innan marika sliter mig i småbitar!

Kommentarer
Postat av: Marika

tur för dig att du hann lämna datorn i tid då;)

2011-02-25 @ 17:00:50
URL: http://marikalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0