jag gav upp för längesen

2011-02-16 @ 21:53:49
Wiihoo så bra den här dagen blev. Eller så inte.
Humöret slickade botten, likaså min hy som har finnar och munsår som aldrig verkar vilja försvinna.

Kvällen har spenderats i sängen med engelskaböckerna. Vad vi gjorde? Nja, jag låg och stirrade upp i taket och böckerna låg helt orörliga. Det vill säga jag kommer att få ig på engelskaprovet, men ärligt talat så skiter jag i det för är så fruktansvärt less på prov, plugg, prov, plugg plugg plugg plugg. Nu lägger jag min pluggmotivation åt sidan ett tag tror jag.

Ikväll startade jag och pappa någon sjuk lek som slutade med att jag fick tvångstankar och blev tvungen att gå och stänga toadörren tre gånger efter varann. Helt normalt, jaja!



ska vi bli såhär glada mathilda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0