lördag

2011-02-12 @ 13:23:27
Vilken toppenkväll igår alltså!! Började med supergod middag på wok and roll och sen åkte locktången och sminket fram och musiken på högsta volym. Någon timme senare var vi redo för fest så vi började gå mot Ellen. Där dansade vi oss svettiga och sjöng oss hesa och hade det allmänt trevligt. Kvällen avslutades inträngd i en bil för en obekväm färd genom stan.










Nu ska jag hoppa i kläderna och förbannas över att jag lämnade allt smink hos Mathilda vilket betyder att jag kommer får gå genom stan och se ut som ett vandrande lik med ett gigantiskt munsår och ett antal väl synliga finnar. Men jag kompletterar upp det med mitt underbara hår. Några få lockar har lyckats hålla sig kvar från gårdagen, annars är det inte mycket att hänga i granen det heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0