lördag

2011-02-05 @ 12:10:58

Åh, så galet skönt det känns med helg. Gårdagen var ett rent helvete då jag, Johanna och Oscar fick sitta kvar på skolan till lite drygt fyra för att skriva klart en uppsats om jävla konlikter. Inget man vill göra en fredagseftermiddag då alla andra slutat för typ evigheter sen.

Kom hem med gråten i halsen, men bet ihop och drog iväg till Byske för myskväll med tjejerna. Vi åt en supergod kycklingpaj innan vi parkerade oss i soffan och såg Paranormal activity 2 och några av oss (nämner inga namn) blev väldigt sugen på att spela spel på mobilen och kudden blev plötsligt väldigt intressant att titta på.
Men en supermysig start på helgen blev det i alla fall!

Idag blir det stan men Johanna, och hoppas på att komma hem med lite nya kläder. Blev så himla glad då jag gick in för att kolla saldot på mitt konto och såg att jag hade tusen kronor mer än vad jag trodde, så jag började genast fantisera om ett par snygga skor på Åhléns som skulle sitta perfekt på mina fötter. Men då kommer mamma inrusande och säger att hon råkade föra över studiebidraget två gånger. Så var det med dom tusen kronorna och skorna. Även om jag är väldigt sugen på dom där skorna....skor kan man ju aldrig få för mycket av?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0