onsdag

2011-02-02 @ 18:09:23
Idag är inte min dag kan jag ju säga. Vad har gått bra idag? Ingenting.

Började med att min mobil ville jävlas med mig och stängde av mitt alarm under natten så jag flög upp ur sängen vid halv tio och fick panikfixa mig så idag såg jag ut som sju svåra år.
Sen blev mattelektionen inställd, ett perfekt tillfälle att göra bort allt plugg kan tyckas, men vad gjorde vi istället? Jo vi satt bara och snackade en massa skit. Är det det som kallas att ta vara på tiden?
på samhällslektionen höll jag på att bryta ihop och var rejält sur där ett tag, men tack till mina älskade gruppmedlemmar Oscar och Johanna som ändå lyckades hålla mitt humör uppe.

Och nu har jag överskridit min fritid med 10 minuter. Lovade mig själv att sätta igång med pluggningen vid 6, det gick ju inget vidare bra.

Återkommer då humöret inte slickar botten.


Kommentarer
Postat av: MosterLotta

Hej Lisa! Nu har jag hittat din blogg så nu kommer jag att hålla koll på dej. Hihi. Vi ses snart!

2011-02-03 @ 13:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0