tisdag

2011-02-22 @ 08:33:15

Steg pigg och glad upp i morse vid 6-tiden, satt och hade ett trevligt frukostsamtal med min pappa och klädde på mig x antal lager kläder och promenerade sen glatt iväg på 360 för ett uppfriskande morgonpass! Usch vad hurtig jag låter...

När verkligheten egentligen såg ut såhär: Var nära på att stänga av väckaren och sova vidare då jag såg att termometern visade på -27 grader, blängde bara på pappa då han sa god morgon och förbannades över att jag knappt kunde stänga jackan på grund av alla lager kläder jag var tvungen att ta på mig.
Och gick som en zoombie genom stan för att sedan kriga mig igenom passet.

Dumt tjurskallig eller bara träningssugen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0