torsdag

2011-02-17 @ 19:12:50
Är på riktigt toppenhumör idag!!! Haha här gäller det att hänga med i svängarna!

Meeeen, har vi prov i morgon? NEJ Har vi läxa till i morgon? NEJ Har vi en pluggfri kväll? JAAAAAA!!!
Känns helt otroligt bra att alla prov är bortgjorda! Sen att jag förmodligen får ig på engelskaprovet är ju en annan sak...

Tror jag och min bror ska svänga ihop en chokladbollssmet och lägga oss och se någon film. Lite kvalitetstid med min bror kan ju aldrig skada, vi som inte kan ha en normal konversation utan att bråka.


Älskar dig ändå, det vet du!

Kommentarer
Postat av: mathilda

din brorsa är gullig,nästan lika gullig som du lisa!

2011-02-17 @ 19:26:56
URL: http://mlonnefjord.blogg.se/
Postat av: lisas broder

aaaaaaaaaaaaaw!

2011-03-05 @ 23:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0