I´m trying

2011-02-22 @ 17:14:17
Grymt skön dag idag, med endast två lektioner och sen drog vi på stan där jag inhandlade ett par svarta chinos!

Sitter just nu med min bror och ser Eva och Adam fyra födelsedagar och ett fiasko, får lite flashbacks, såg det jämt då jag var yngre!!

Håller samtidigt på att få min bror att slita sig upp från soffan och laga mat, order från mamma. Men den pojken gör verkligen allt för att slippa sånna uppgifter som laga mat, plocka ur diskmaskinen eller städa. Då kommer han plötsligt på att han har en viktig läxa som måste göras, han som aldrig brukar göra sina läxor. Eller så försvinner han bara spårlöst tills alla uppgifter är gjorda. Konstigt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0