30 januari

2011-01-30 @ 17:13:41
Sitter just nu i Johannas meeeegastora säng. Åh, I love it.
Passar även på att spana in hennes supersnygga rumpa som är vänd mot mig medans hon står och gör sig klar för lagkväll med...fotbollen? Jaja, vem bryr sig, inte jag i alla fall hehe..

Gissar att mi padre snart kommer inklampandes och ska hämta mig. Funderar på om jag ska orka träna eller plugga efter middagen. Träning kändes roligare, men plugg kändes nödvändigt. Mest troligt kommer vara att jag inte gör något av det, utan istället går upp till maja och sitter där och snackar massa skit!

ciao!!!


Kommentarer
Postat av: mathilda

snygg!!!!

2011-01-31 @ 16:31:44
URL: http://mlonnefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0