fredag

2011-01-14 @ 18:38:21
yeeeey, världens bästa dag idag. inte
yeeeey, har varit så pigg hela dagen. inte

med ungefär 3 timmars sömn i bagaget så har humöret slickat botten idag. Sov hela engelskan och fick meningslösa skratt/gråtattacker. Nog för att trött är mitt mellannamn, men nu börjar det faktiskt gå mig på nerverna att jämt vara trött!!


Efter den underbara skoldagen lyckades jag ta mig hem och det första jag gör är att somna direkt innanför dörren. Blev hur som helst en gosig powernap innan det var dags att släpa mig på 360 för ett corepass. Fick verkligen plocka fram tjurskallen för att orka mig igenom det. Körde lite metalt pepp-talk mellan armhävningarna, "subwaymacka" armhävning "subwaykaka" armhävning "sova" armhävning.

Så efter passet gick jag och Mathilda raka vägen till subway för att äta våran efterlängtade middag! Kan säga att det var en perfekt avslutning på den här urusla dagen. För ikväll kommer jag inte att röra mig många meter!


ser vi några likheter?

Kommentarer
Postat av: enbartmoa

Hahahahha så fruktansvärt roligt att de hade samma outfit!

2011-01-15 @ 00:52:05
URL: http://enbartmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0