fredag

2011-01-28 @ 11:37:44

Alltså det är något med mig och passa tider. Har jag en tid att passa så blir jag tidsoptimist och tror att jag har huuur mycket tid på mig som helst och får panikfixa mig dom sista 10 minuterna. Men har jag däremot ingen tid att passa och kan ta det lugnt, ja då blir jag jättestressad och gör mig klar flera timmar i förväg.

Idag är jag tidsoptimist. Ida kommer nog ramla in här när som helst och här sitter jag osminkar och morgonfrillan står åt alla håll. Men ida har varit med förut så hon kan det här med att sysselsätta sig själv medans jag gör mig klar.

Kikade in på mitt konto för att se hur mycket pengar jag har att spendera idag och för en gångs skull loggade jag ut med ett leende på läpparna. Så idag blir det shopping!


sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0