I let the bad ones in and the good ones go

2011-01-31 @ 22:40:55


Kvällen har innehållit träning, hockey och plugg. Eller okej, jag skulle överdriva om jag sa att jag hade pluggat ikväll. Jag tejpade ihop ett papper, fick utbrott för att det blev snett, slängde boken i golvet, gick och satte mig vid datorn. Så nej jag har nog inte pluggat ikväll.

Just nu har jag och mathilda en sån där otroligt social konversation som bara vi kan ha. Jag försöker övertala henne till en gemensam skolkardag, men pluggis som hon är så skuttar hon glatt iväg till skolan istället. Tap.

Nej nu tror jag att jag ska krypa ner i sängen och läsa en tidning som min söta mamma överraskande köpte till mig. Eller jag mer eller mindre tvingade henne att köpa en.


arkivet bjuder som alltid på mycket vackra bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0