jag har fuckat upp igen, jag har ingen kontroll

2011-01-25 @ 03:25:00

Varför varför varför VARFÖR är jag fortfarande vaken?????????

Orkar inte att det ska vara såhär varje natt!! John Blund besöker visst alla andra utom mig. Mig besöker han gärna där kring 9-10 på förmiddagen då vi har någon viktig lektion. Då skallar jag bänken och tar en powernap.

Hade tänk att ni skulle få en bild på mig nu, men efter att ha sett mig själv i spegeln, halv fyra på morgonen, tröttare än vad som är möjligt och med två stora påsar under ögonen insåg jag att det inte var någon syn för gudarna, så jag tror jag besparar er den upplevelsen.

Om jag vet att jag kommer vara trött i morgon? Oja, väl medveten om detta släcker jag nu lampan och ska göra mina meditationer, andas in "1 2 3" andas ut "1 2 3" andas in 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0