jag vet att du vet att jag vet

2011-01-31 @ 16:22:00
Visste du...

att jag vill: gå ut skolan och bli rik?
att min senaste kyss: gav jag bort i onyktert tillstånd?
att jag pratar: väldigt fort och mycket?
att jag inte gillar: folk som döljer sanningen genom att ljuga?
att min första riktiga kyss: var så sent som i 8an?
att jag avskyr när folk snackar: om sig själva hela tiden?
att kärlek är: livsviktigt? tänk om vi inte skulle få uppleva kärlek. vad tråkigt allt skulle bli
att jag gillar: att städa ibland?
att sist jag grät var: på grund av att någon inte höll vad den lovat? Hade PMS, gråter vanligtvis inte över sånt.
att min mobiltelefon är: snart klassad som stenålder och att jag borde köpa en ny?
att när jag vaknar på morgonen: borrar jag alltid ner huvudet i kudden innan jag stiger upp?
att innan jag går och lägger mig: blir jag alltid lika irriterad över att mitt headset glappar?
att idag så är jag: som vanligt väldigt trött?
att just nu tänker jag på: att jag har sockerdricka i mitt högra ben?
att i natt ska jag: sova hela natten?
att imorgon kommer jag: äntligen få träffa Evelina för en kostrådgivning?
att jag hoppas: att det här året blir bättre än det förra?
att just nu vill jag verkligen: att snön försvinner och det blir sommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0