lovely!

2011-01-05 @ 00:57:49
Nu äntligen kommer jag och min dator överens igen. Använde mig av lite pepp-talk och till slut så gick det.
Toppen!

Dagen har spenderats på stan, först med Johanna och Celina och sen blev det wayne´s med Ida. Har insett hur otroligt mycket jag har saknat den flickan!



Måste ju bara få berätta om träningen idag, bakom mig så tränade två...äldre kvinnor för, vad jag antar, första gången. Den ene lyckas på nått vänster ramla av stepbrädan som man ligger på, vilket hon ska ha en eloge för, eftersom jag inte fattar hur hon bar sig åt. Den andra lyckas tappa balansen när det var dax för knäböj, vilket resulterade en rejäl duns och en mycket rolig syn!
Sen att dom bröt på typ skånska gjorde ju inte saken bättre. "hörru du gerd, det här var svårare än vad jag trott".
Måste jag tillägga att jag verkligen fick anstränga mig för att inte skratta?

Nu ska jag dyka i säng, för i morgon börjar jag dagen med ett spinningpass.
kommer ju inte ha några problem med att stiga upp nu när skolan börjar om, eftersom jag inte haft många sovmornar det här jullovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0