måndag

2011-01-10 @ 20:22:19
Första skoldagen är avklarad men det gick med visst motstånd måste erkännas. Dagens roliga måste ändå ha varit då jag och celina intog gymmet på idrotten. Först gjorde vi bort oss rejält inför några industriare och sen skulle celina prova på någon slags...jaa vad det nu var. Hon såg handkappad ut men ordentligt med skratt blev det!



Har nu parkerat mig soffan efter ett galet jobbigt träningspass!
Ser familjen annorlunda och jag får verkligen rysningar. För det första gillar jag inte barn och för det andra gillar jag inte många barn på en och samma gång. Går jag på stan och jag hör ett barn skrika så är jag därifrån på två röda kan jag lova. Att jag överlevt praktik på en förskola i en vecka är ett mysterium. meeen, det som inte dödar härdar.

Blir nog att se lite desperate innan det är dags för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0