onsdag

2011-01-19 @ 16:42:54
Bara för att jag är på mitt deppigaste humör ever så får bloggen lida. kanske för att den klagar minst. Men läsarstatistiken kör på "in your face"-stilen eftersom den sjunker ganska snabbt.

Snabb uppdatering vad som händer just nu då: panikpluggar till historiaprovet som tydligen var nu på fredag och inte nästa fredag som jag trodde. dubbelt engelskaförhör på fredag eftersom jag har läkartid i morgon på engelskalektionen, 17 helt okända spanskaglosor till i morgon och jag har inte lärt mig ett enda ord än.
Som grädde på moset hade jag tänkt hinna springa till Mathilda med lite papper eftersom hon är sjuk och även ett dubbelt träningspass står på schemat så vad jag gör framför datorn kan man ju fråga sig.

Någon som vill byta? Nej, tänkte väl det.


tur att jag har fina classmates som håller mitt humör uppe

Kommentarer
Postat av: Marika

våra fina classmates är enda anledningen till att jag fortfarande är kvar på samhälls!!!!

gillar att jag kommenterade 2 gånger hehe:]

2011-01-19 @ 21:01:41
URL: http://marikalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0