söndag

2011-01-09 @ 20:13:29

Bara tolv och en halv timme kvar på jullovet nu då.
 
Verkligheten ska nu hinna ikapp oss med tidiga kvällar, tidig uppstigning, plugg, tidsödande måsten så som att för en gångs skull sminka sig, klä sig i något annat än slitna mjukisbyxor och koppla i sladden till plattången för att slippa se ut som att 500 volt gått genom håret. Vilket i sin tur innebär mer tid framför spegeln, dålig ekonomi eftersom nya kläder måste inhandlas och längtan efter att för en gångs skull vara kille och slippa tänka på sånt här.

Så jag ska nu njuta av dom sista stackars timmarna och detta görs med desperate housewives och en fruktsallad...dock måste jag gå och handla om jag vill att den ska innehålla mer än banan. Kan hända att jag är för lat för det. Mycket troligt faktiskt.










































Även detta medföljer då vardagen börjar om, ansträngande skolarbete


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0