söndag

2011-01-30 @ 12:03:47
gooood morgon!
Faktiskt är det en god morgon, vaknade med ett humör som var på topp. Dock sjönk det humöret en aning då jag gick till spegeln för att se hur mitt gigantiska munsår såg ut. det hade tydligen bestämt sig för att bli ännu större under natten så nu fångar det all uppmärksamhet i mitt ansikte. Och även ett par oinbjudna finnar har tagit plats på min haka, så min hy är ungefär lika jämn som en tonårings humör mitt i puberteten.

så då fick jag ta och leta reda på min foundation som jag inte använt på år och dar och dra på mig ett tjockt lager.
Hehe och här är jag igen, tidsoptimisten. Har absolut inte tid med det här!


mot denna brutta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0