tisdag

2011-01-11 @ 17:56:13

Usch säger jag bara. Skolan har varit igång i två dagar och jag är redan så slut att jag snart är i tillstånd att skjuta mig själv. Lite dramatiskt det där kanske. Men dagen har gett oss ett kommande prov i spanska, som dimper ner på bänken vecka 4. Och det känns...ja det känns helt enkelt.
Men det är bara att börja vänja sig vid detta eviga pluggande eftersom det är vad som kommer att sysselsätta mig och mina klasskamrater i ungefär två och ett halvt år till.

Brist på sömn och förkylning på g gjorde att dagens humör inte var på topp. Men ett litet happy-moment fick jag i alla fall då det blev lite spontanshopping, vilket aldrig är fel!
Har köpt skorna jag velat ha sedan tidernas begynnelse, så nu äntligen ska dom få pryda mina fötter!


skor; dinsko 499:-
Mysig halsduk från MQ; rea 149:- (299:-)


Ska nu ta och byta om och sedan vandra iväg mot 360 där ett functionpass med mathilda väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0