tisdag

2011-01-04 @ 12:32:05
Lite, eller ganska mycket stressad är jag just nu. Ska rusa in på stan och möta upp Johanna om 20 minuter och är jag klar? Nej. Har fortfarande inte bestämt vad jag ska ha på mig vilket kan ta tid eftersom min garderob inte direkt uppfyller mina krav, den tvättar inte och hänger inte in kläder som ligger på golvet vilket gör att jag bara har fula kläder kvar i garderoben. Och att ta något plagg som ligger på golvet är då inte ens ett alternativ eftersom tröjorna ser ut som något en hund har tuggat på och sedan spottat ut.

Okej nu svammlar jag på om en massa onödigt. Ska som sagt på stan för att förhoppningsvis komma hem med ett par nya skor. Är i desperat behov av dessa:


Men mitt stora problem är att den här modellen aldrig och då menar jag aldrig verkar finnas i 36. Ibland önskar jag nästan att jag hade storlek 41 och XXL på mina kläder eftersom att så fort jag hittar något jag verkligen vill ha så finns det bara i XXL. fatta vilket himmelrike mellandagsrean skulle vara om jag la på mig sisådär 30-40 kilo. Och att mina fötter tvärväxte under en natt.

Fast vid närmare eftertanke så känns inte den bilden av mig så lockande. Så jag får stå ut med att slåss med resten av Skellefteås tjejer om sista tröjan på gina i storlek 34 och gå runt och gnälla över att barnavdelningen aldrig har snygga skor och att 36 är på gränsen för stort.



Kommentarer
Postat av: anneli

hahahah kan inte sluta skratta seriös. hur jävla små fötter har du??????!!??!?!

2011-01-05 @ 00:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0