toppen

2011-01-10 @ 23:02:49
Tänkte passa på att välkomna förkylningen som har intagit min kropp, väldigt opassande enligt mig! Får hoppas att den inte håller i sig lika länge som den gjorde sist, då jag praktiskt taget höll på att hosta sönder mina lungor. Och förkylning är ju lika med ingen träning, så jag håller alla tummar och tår för att den ska gå över snabbare än jag hinner säga prosit!


det här måste vara den skabbigaste webcam bilden som någonsin tagits.
Fick mig ett gott skratt då jag såg mitt vackra ansikte lysa upp skärmen. Eller ljög jag nu?

spela roll, ska nu se ett avsnitt till av desperate innan jag återigen ska lägga mig och försöka sova. Kommer gå ungefär lika bra som alla andra kvällar dom senaste...4 veckorna? alltså inget vidare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0