torsdag

2011-01-13 @ 19:26:53
äntligen hemma efter en lååång men rätt så bra dag. Skolan var väl ingen höjdare kanske då jag var så trött att jag somnade sittandes på historian. Inte okej!
Efter skolan blev det att springa till bussen för att åka in till stan och möta upp finaste moa för en pratstund på Waynes. Tror att vi satt närmare två timmar och pratade och det var hur trevligt som helst!
Sen blev det även en stund på gymmet för mig, har ju börjat springa och det går fortfarande jättebra så jag lär nog spendera en hel del tid på löpbandet inför beach 2011!!

Nu har jag och pappa parkerat oss framför hockeyn, aik leder med 2-0 så humöret är på topp än så länge. Men det kan ju fort ändras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0