torsdag

2011-01-27 @ 21:55:35

Nu äntligen är den här veckan slut. Känns som ett under att jag har överlevt den. Humöret har slickat botten mest hela tiden, så jag ber om ursäkt till mina söta klasskamrater att ni fått dras med mitt emo-humör. Men det är historia nu, laddar istället för en fullbokad helg.

Fredag: stan med Ida och kvällen spenderas med Matte..hehe. Det blir middag på någon av stadens många restauranger. Med så stort utbud blir det svårt att välja. Max eller Frasses liksom? Svårt

Lördag: En snabb löprunda på morgon hade jag tänkt, men kan hända att jag sover bort dagen också. Mycket troligt.
Men på kvällen ska jag i alla fall träffa Moa och Marika för lite lördagsmys, kommer bli toppen!!

Söndag: Ska ta igen lite egen-tid med Hööken, blir kanske lite fotografering om vädret tillåter det. Om inte hittar vi säkert på något annat, med den bruttan har man ju sällan tråkigt.
Helgen avslutas traditionsenligt med Solsidan hos Maja.

Så ser mina planer ut och jag tror det kommer bli superbra.
Det måste bli bra. Jag behöver få slippa tänka ett tag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0