torsdag

2011-01-06 @ 13:37:04
god morgon! Tog mig en riktig sovmorgon i dag vilket var välbehövligt kan jag säga!

Gårkvällen blev oväntat trevlig då maja helena och ida kom förbi och såg hockeyn med mig. Maja lämnade inte huset förrän vid två.
Idag ska jag inte ta många steg, om det blir som jag har planerat. Resten av jullovet är fullbokat så idag ska jag rent inte göra ett skit.


+mamma håller på att plocka bort allt julpynt och jag jublar!
+snart är det lördag
+inga killar i huset=vi kan göra precis som vi vill, spela vilken musik vi vill, stå framför spegeln i evigheter utan att någon bryr sig, skita i att plocka bort på diskbänken så den nästintill svämmar över av disk, helt enkelt bara njuta.
+har ordentligen med träningsvärk, vilket betyder att träningen ger resultat.

-Vaknade upp med en härlig förkylning
-sverige förlorade igår mot USA
-Upptäckte att jag börjar få utväxt igen
-att mina blogginlägg för tillfället är lika intressanta som en påse mjöl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0