great

2011-01-12 @ 22:08:48
Vart tog min självdiciplin vägen? Jag hade ställt in mig på att lägga mig tidigt men icket, jag fick helt plötsligt massor att göra, som till exempel att titta på skotrar med min bror där vi slog fast att vi vill ha en...Lynx rave 600. Japp kan tänka mig att det säger er väldigt mycket.


Att få äga den här godingen skulle inte vara fel!


Nu känner jag att det här inlägget börjar spåra ur rejält, så sätter nog punkt här och ska försöka få ut sex and the city-skivan som har fastnat i datorn.

Och förlåt älskade läsare att det här inlägget helt frångick mina principer, men fortsätt läsa, jag lovar att återgå till rutinerna igen och inte skriva mer om mitt okvinnliga intresse för skotrar!

God natt

Kommentarer
Postat av: Ida

En sån skoter har ju jocke!!! ;)

2011-01-13 @ 17:54:09
URL: http://aquasilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0