lördag

2011-01-08 @ 14:01:16
Näst sista dagen på jullovet då. Känns förjävligt måste jag säga. Känner inte peppen på att återvända till skolan. Motivationen är i botten.

Men motivationen för ikväll är däremot på topp! Jag träffade therese igår för att planera middagen, eftersom vi fick äran (??) att göra varmrätten till ikväll. Vi får hålla tummarna att maten duger åt våra kräsna vänner.
Det ska bli riktigt spännande att se vad det blir för efterrätt, eftersom Julia och Ida ska fixa den så kan vi vara beredda på att det kan bli precis vad som helst.

Nu ska jag ta och brun-utan-sola lite, eftersom jag vill bespara omgivingen chocken som skulle komma om jag la mig i ett solarium. det vill säga jag skulle se ut som en nykokt kräfta, vilket jag helst vill undvika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0