viktigt!!

2011-01-16 @ 22:03:27
Ber om ursäkt för föregånde inlägg, men jag var så otroligt less på livet och dess motgångar! Så jag tog mitt pick och pack och drog på 360 för att få ur mig lite ilska. Det resulterade i en springtur på 5.6 km. Inte illa för att vara tredje gången på två år som jag springer.
Okej, ni tycker säkert jag är tapet nummer 1 som berömmer mig själv för det här, men eftersom ni vägrar kommentera och berömma mig så får jag ju göra det bästa av situationen och ta saken i egna händer. Visst? Eller så börjar ni kommentera mer.

Skulle faktiskt vara kul att veta vilka ni är som läser min blogg, hur ni hittade hit och framför allt varför ni läser den. För att ni är så intresserade av mitt så otroligt spännande liv kanske? eller för att ni vill ha något att skratta åt då jag lägger upp skabbiga webcam bilder? Så skriv en liten kommentar och gör mig glad. Snällaaaaa söta rara!!


Snyggare får man ju leta efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0