wiiihooo

2011-01-06 @ 18:59:43
Sitter nu hos Maja och väntar på att våran kladdkaka ska blir klar...men ärligt talat blev jag väldigt osugen på det. Osugen, säger man så?
Vi kan ju låtsas det i alla fall.

Vi hade i alla fall laddat för en helkväll med desperate, men insåg att vi redan sett klart säsongen, och att springa till Simone och låna nästa är vi alldeles för lata för. Så istället gick vi iväg till hemmakväll som är typ tre gånger så långt än till simone, men det kom vi på liiite för sent så det blev en skräckis från hemmakväll istället. Och jag känner på mig att den kommer suga. Känner att min inställning är på topp. Inte!

Nej, nu ska vi ta ut kladdkakan så maja får proppa i sig den. Har jag tur får jag kanske smaka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0