Fredag

2011-07-08 @ 12:23:59
hade tänkt njuta av en riktig sovmorgon idag, men icket. vaknade av att det var ungefär 30 grader i mitt rum och jag låg och svettades under ett duntäcke. Känns inte så lockande att behöva dra sig in på stan i denna värme, men what to do liksom.

Mycket jobb, för lite sömn, för lite vatten och för lite mat har gjort att huvudvärken kommit som ett brev på posten.
Hade tänkt ta steget att prova ipren igen efter min lilla allergiska reaktion sist, men mamma ville inte spendera en sån här fin dag på akuten så då skickade jag iväg henne att köpa alvedon istället.

Men nu till det verkliga problemet: vad ska jag köpa till en blivande 16-åring och en blivande 18-åring??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0