Torsdag

2011-07-15 @ 11:06:42

Nu börjar tiden rinna iväg för mig. Har varken packat klart, städat eller lyft ur dom sista grejerna ur mitt rum och jag åker vid 4 sååå jag borde nog dumpa datorn och börja.

Det är helt galet hur mycket jag längtar efter att äntligen få fara iväg med mina fina tjejer och bara vara ett tag. Liseberg, shopping, stuga vid havet, kvällspromenader på stranden, besök hos Daniel i Stockholm och ännu mer shopping.
Dock missar jag trästocks vilket svider ganska mycket, men eftersom en tidigare flygresa hem skulle kosta en förmögenhet så får jag så vacker stanna i stockholm över helgen.


Snygga eller inte, så är vi trots allt jävligt bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det flygresan eller att bo hos farmor och farfar i nyholm och farfar som vakt på dej som avskräcker att åka hem.

2011-07-18 @ 21:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0