fredag

2011-07-01 @ 13:04:48
Då var äntligen fredag här då!!
Kunde faktiskt inte kännas bättre.
nu på förmiddagen har jag hunnit med att vakna upp i mitt rum som var minst 100 grader varmt, jobbat och fått panik då jag var tvungen att prata engelska med en man samtidigt som jag betalade och checkade ut en annan kille. Blev lite spännande där ett tag!

sitter just nu med färg i håret samtidigt som jag bloggar, äter lunch och målar naglarna. effektivt skulle jag vilja kalla det!
Sen väntar städning och eventuellt en liten stund i solen om tiden räcker till och om min hud tillåter. Vid fem kommer ett gäng trevligt folk hit för att grilla och förfesta innan vi drar in på stan och ser Erik Hassle♥


i morgon brudar, det är allt jag säger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0