Måndag

2011-07-04 @ 11:23:32
Känner att bloggen just nu bara handlar om jobb, men det är ungefär det som händer i mitt liv för tillfället!
Inget undantag idag, första passet avslutat och går på andra passet 14.30.
Under veckan kommer det vara uppstigning kvart i fem två dagar i rad, så vänta er inga jätteintressanta inlägg, då blir ni besvikna!

I morgon har jag en ledig dag och då ska det hinnas med mycket! Dejt med Mathilda som åker över till USA på  onsdag(inte avis alls..), jag och mamma ska börja på vårt lilla projekt i trädgården och jag ska även börja riva tapeter i mitt rum. Känns som att det behövs mer än en ledig dag för att orka med allt??


Hittade denna goding när jag sökte igenom arkivet. Kunde inte sluta skratta åt den!!
Tänka sig att Maja varit såhär snygg??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0