Om jag fått göra om det hade jag gjort på samma sätt

2011-07-22 @ 18:02:35
På grund av gårkvällens lilla äventyr eller vad man nu ska kalla det så blev dagen relativt lugn.
Jag och mamma krigade oss in på stan för att armbåga ossram bland kineser med kamera på magen, förvirrade barnfamiljer som kör på allt och alla med sina barnvagnar och stressade storstadsmänniskor som är djupt försjunkna i sin iPod eller iPhone.

Lite inredningsdetaljer till mitt rum inhandlades men mycket mer än så blev det inte.

Ikväll grillar vi ch bara tar det lugnt. Om jag hellre velat vara på trästocks och inta alkoholhaltiga drycker tillsammans mod gott sällskap? Om jag vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0