Harry Potter?

2011-07-14 @ 10:15:48
Alltså, all den här Harry Potter hysterin som tycks vara nu är ju galen.
Jag ska väl kanske erkänna att jag bara sett en enda Harry Potter-film och jag blev inte särskilt imponerad. Många av mina vänner har praktiskt taget växt upp med Harry, de har läst böckerna, sett filmerna och sen diskuterat alla händelser och relationer med varandra medans jag bara suttit bredvid totalt obrydd.
Borde jag kanske en gång för alla sätta mig ner och se igenom alla filmerna och försöka förstå varför en hel generation blivit helt förälskade i denna Harry?

Enda minnet jag har av filmerna är då det kryper sniglar ut Ron´s nästa och mun...tror jag det var. Och sen dess har jag varit äcklad av Ron, så ja, ni hör ju själva..


Kommentarer
Postat av: Lotta

Funderar också på ett Harry p marathon. Fattar inte heller hajpen. Om du kommer ner så tar vi en HP-helg! Kram

2011-07-14 @ 22:18:51
Postat av: enbartmoa

HP maraton när du kommer hem, jag ska hjälpa dig att hitta din äkta tro och religion!

2011-07-14 @ 23:37:51
URL: http://enbartmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0