Jag blir aldrig densamma från och med nu

2011-06-15 @ 15:41:59

Kom just precis hem från Maja där det bjöds på supergod mat och efterrätt. Även Linnea var där så vi firade våra fina tjejer!
Hann också träffa Ida en snabbis så vi bestämde oss för att fara och träna ikväll. Äntligen någon mer än jag som är taggad på träning!!

Mamma ringde precis och sa att det blir middag på Tatung och ärligt talat är jag inte jättesugen på det, men kunde som inte tacka nej heller.

Ska nu försöka få min onda nacke att bli bättre men eftersom jag inte får äta medicin med acitylsalicylsyra (stavning och uttal har jag ingen aning om, men det ämne som finns i ipren osv) så måste jag hitta på något annat. Massage från pappa kanske? Ispåse där jag har som mest ont? Eller kanske spikmattan? Eller så alltihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0