life is full of challenges

2011-06-19 @ 19:56:50
Då var träningen avklarad för den här gången.
Klantig som jag är så glömde jag ju nycklarna hemma så då jag skulle låsa upp cykeln på 360 så fanns det inga nycklar att låsa upp med, men som tur är har jag en bror som så gärna tog en lite cykeltur för att komma och lämna dom till mig!

Nu väntar en snabb-dusch. Ni som känner mig vet att jag gärna duschar några minuter extra, det vill säga ungefär 25 minuter, så en snabb dusch för mig är väl typ en kvart...

Ska i alla fall iväg till maja sen där hon, Linnea och Pontus väntar och då blir det lite filmmys!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tur man har en egen dusch i källaren, då!!

2011-06-20 @ 09:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0