Lördag

2011-06-04 @ 12:59:46
Vaknade i morse och var jääävligt otaggad på livet.
Eftersom att jag är kontrollfreaket herself så blir jag extremt ofokuserad om min dag inte är planerad. Idag är en sån dag.
Jag hade tänkt att min dag skulle se ut såhär: 1. Fara ut och springa 2. Baka en efterrätt till ikväll 3. Göra mig klar och fara iväg till Byske.
Istället kan min dag istället se ut såhär: 1. Inte fara ut och springa pga att det ösregnar 2. städa mitt rum alternativt skriva klart samhällsen 3. Antingen fara till Byske, stanna hemma med pappa eller umgås med Johanna.

Som ni ser så kan den här dagen bli i princip hur som helst vilket jag inte alls gillar. Men nu ser det ut som att det slutat regna så jag knyter nog på mig löparskorna i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0