Onsdag

2011-06-08 @ 16:16:55

Har hänt saker sen jag bloggade sist! Har hunnit med att gå och se balen och som vanligt blir jag helt lyrisk och längtar ännu mer tills det är min tur, fått våra betyg, shoppat mig lite lyckligare och sist men absolut inte minst så har jag fått ett jobb och det är inte att vara anställd hos kommunen i tre veckor!! Hur lycklig är jag inte då?!?

Ikväll ska det fixas inför morgondagen då det är skolavslutning. Naglar ska fixas, ansiktsmask ska läggas, ben ska rakas, ögonbryn ska noppas och fika ska bakas.

Ska nu försöka få min bror att laga middag eftersom vi är föräldralösa ikväll. Men att få han att laga middag är inte speciellt troligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0