Onsdag

2011-06-29 @ 16:13:29
Herregud säger jag bara, vilken värme!
Därför har dagen spenderats i Boviken med marika och Moa. I hopp om att bättra på brännan kom jag hem med en bränna som heter duga. Eller bränna och bränna...Jag vet inte om en tomatröd rygg som ej får vidröras kan kallas bränna. Har ni tur kanske jag slänger upp en bild ikväll...om jag vågar.

Ska fly solen ett tag nu och se ett oth-avsnitt innan jag hoppar in i duschen och gör mig klar för kvällen som bjuder på middag på stadsfesten och tydligen ska jag och Marika vara barnvakt sen. Ja, ni hörde rätt, jag barnvakt!
Undrar vem det blir mest synd om, mig eller barnen?


"Oh, Lisa. Spanar du på snyggingen?"
"Nej, jag tittar på hans sallad"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0