so complicated

2011-06-17 @ 19:21:17
Har precis ätit en superdupergod middag, det vill säga grillad fläskfilé med melonsallad. Huuuur gott som helst!

I afton har både träning och handling hunnits med. Jag och mathilda tyckte vi var som en stor familj då vi gck runt på ica jag, hon, Viktor, Hampus och Johan och diskuterade vilket bröd som var godast eller vilken dressing som passade bäst till grillat. Men nog samlade vi på oss lite vuxenpoäng nog!

Alldeles snart kommer Marika hit och jag sitter i träningskläder och oduschad. Fräsch brud?
Måste nog hoppa in i duschen nu så hon inte vänder i dörröppningen hehe


Dessa två flickor kommer att vara mitt sällskap för kvällen! Kan ju inte bli bättre va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0