Tisdag

2011-06-21 @ 11:29:22

Uppstigning? Check!
Klagat på vädret? Check!
Ätit frukost? Check!
Spillt blåbär på mammas byxor? Check!
Diskuterat med mamma hur många olika check det finns? Check, det vill säga Tjeck, käck och check! Mycket till liv va??

Nä, ska ta och hoppa i kläderna och börja bege mig mot stan snart där jag ska möta upp Marika för lunch. Hade hoppats på att kunna sitta ute och äta, men än en gång sviker vädret. Börjar bli standard nu.

Fick veta igår att jag ska jobba hela midsommarhelgen, det vill säga fredag, lördag och söndag. Tidiga mornar och sena kväller kommer bli vardag. Något säger mig att jag kommer var död efter helgen?
Och att allt ansvar ligger på mina axlar då min chef är bortrest och jag ensam ska ta hand om allt känns lite nervöst, men det kommer nog att gå fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0