Torsdag

2011-06-02 @ 13:04:01
God morgon kära läsare, som jag inte vet hur många ni är i antal. Statistiken vill inte visa sig så jag har ingen aning om jag bloggar för en liten stackare eller för 50..

Håller just nu på med ett övertalningsförsök på lilla Maja. Vill nämligen att hon pallrar sig in på stan med mig och provar en bikini som jag önskar mig då jag fyller år, men fick detta till svar:

"Men Lisa, åk och testa den, så far jag in och köper den sen."

Ja, här överraskar vi inte varandra då vi fyller år, utan det är öppen diskussion.
Även morfar kör med icke-överraskning eftersom han sa till mig att städa mitt rum eftersom jag ju önskade mig att han skulle måla om väggar och golv. Så är det en makeover jag har på känn??? Håller tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0