Det lönar sig inte att springa om man är på fel väg

2011-06-15 @ 21:54:34

Återigen hemma. Känns som att det varit mycket cyklande hit och dit idag men en trevlig dag har det varit i alla fall! Var som sagt och tränade med Ida och det var riktigt härligt, och sen tyckte vi att vi kunde belöna oss genom att våldgästa Majas efterrättsbuffé, dock blev vi lite besvikna att det var så tråkiga saker hehe. Men en blåbärsmuffins fick vi med oss i alla fall.

I morgon ska jag ta en riktig sovmorgon eftersom jag inte haft det under hela sommarlovet, så det är jag nästan värd tycker jag. Sen ska jag göra ytterligare ett försök att rensa ur mitt rum, är väl tredje gången jag försöker ta tag i det men båda gångerna har det dykt upp andra saker. Så det blir väl kanske tredje gången gillt då???

Nu ska jag ta och leta efter något smaskigt recept på efterrätt som jag kan göra på midsommarlunchen då jag fick den ärofyllda uppgiften att ansvara för detta!


Jordgubbstårta känns för tråkigt va?


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ärofyllt minsann! Jordgubbstårta är INTE tråkigt. Man kanske kan hitta ett recept with a twist??

2011-06-16 @ 10:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0