What is life?

2011-06-11 @ 23:37:42
Klockan är alltså halv tolv och det är 22 grader varmt fortfarande. Helt galet!
Kvällen har spenderats hemma och bara tagit det lugnt. Riktigt skönt faktiskt med en hemma-kväll. Har suttit ute i trädgården och grillat och ätit middag med mamma och bara njutit.

Funderar på om jag snart ska gå och lägga mig. Har bosatt mig i källaren eftersom det knappt går vara på övervåningen för att det är så himla varmt!

Även i morgon ska jag jobba. Det var ju min första dag i dag och jag tror att det här kan bli riktigt bra faktiskt! Lite extra pengar och en erfarenhet rikare är ju aldrig fel.

Bjuder på en bild från hemgången i torsdags..



Kommentarer
Postat av: Marika

haha du var sååå söt så♥

2011-06-13 @ 01:10:54
URL: http://marikalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0