!!

2011-03-12 @ 15:39:00


Jag har massor med tvångstankar

På morgonen äter jag en "dubbel-macka" och då måste osten vara på locket och smöret på den andra(jag äter delarna var för sig) om det inte är så kan jag inte äta den förrän jag flyttat om osten.
Eller som att när jag går och lägger mig måste allt vara perfekt i mitt rum, alla lådor och dörrar måste vara ordentligt stängda och det får inte vara en glipa mellan rullgardinen och fönstret.


Jag hatar att vara i en och samma affär länge

Jag tycker det är jättetrist att gå runt i en och samma affär i typ en timme och bara kolla, för helt ärligt hur kul är det att gå runt 25 varv på H&M för att sedan ändå komma ut tomhänt? Detta gör mig galet stressad och speciellt då jag går på stan med en viss Johanna som helst ska gå runt i 2 timmar för att sedan återvända en timme efter för att köpa den där tröjan som hon provat och granskat alla dom där timmarna vi sist var där. Sånt blir jag galen på!

Har aldrig i hela mitt liv stått på ett par slalomskidor

Eller snowboard för den delen.
Japp, det är sant! Och jag är inte så sugen på det heller. Ingen aning om varför, men det är helt enkelt inget som lockar mig.

Kommentarer
Postat av: johanna

heheh:$ jag och min beslutsångest är inte precis bästa vänner:$

2011-03-13 @ 11:52:37
URL: http://johannaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0