Fredag

2011-03-11 @ 12:20:00

Eftersom detta är ett tidsinställt inlägg kan vi ju bara anta vad jag gör.
Kanske sitter vi uppe på kalfjället och njuter av det härliga vädret? Eller så sitter vi i en grillkoja vid någon sjö för att ta skydd för snöstormen? Eller jag kanske kör skoter och njuter av att Fille får sitta i pulkan medan jag kör?
Ja, det är bara att gissa. Men jag hoppas på det första alternativet fakiskt!

Vi kan ju bara hoppas att jag och mamma kommit fram levande till fjällvärlden eftersom det pratas om att jag, jag upprepar; jag ska köra upp. En bit i alla fall. Vi får väl se hur det går...

och så hära kan man då ligga å sola i fjällan... de e lite oretvist menmen
Så här härligt väder hade vi flr två år sen, kan ju bara hoppas på en repris i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0