jag är stark

2011-03-20 @ 17:15:39
2-1 till AIK just nu, får hoppas att dom lyckas hålla kvar ledningen resten av matchen!
Ska snart ta och promenera iväg till 360 där jag ska upp på löpbandet och förbereda mig lite grann inför Blodomloppet som jag och några fler brudar ska ner till Umeå och springa i maj. Ska även låta armarna få jobba lite grann så jag kör barbell efter löpningen också.

Måste nog även ta en sväng förbi apoteket för inhandling av brun utan sol och vitaminer. Min hud är blekare än Johannas och då är det illa, så det måste åtgärdas. Naglarna mina lider av ordentlig vitaminbris så lite vitamintillskott skadar ju aldrig!


haha biff eller vad...? stryketräning skadar nog inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0