onsdag

2011-03-02 @ 16:28:52
Lite glest med uppdatering, men tiden räcker inte riktigt till just nu. Mina dagar fylls som bekant med plugg, träning och trevliga stunder med vänner.
Gårkvällen skulle innehålla plugg med mathilda, men slutade med att mathilda bjöd mig på hockey, där vi såg AIK förlora stort...men en trevlig kväll blev det i alla fall.

Kvällen kommer förmodligen innehålla lite träning, lite läsning och tillsist lite förberedelse inför uppsatstävlingen i morgon. Men hur mycket av detta jag kommer göra är oklart eftersom tröttheten tydligen har kommit för att stanna. Nu är jag trött natt som dag vilket resulterar i små powernaps både i tid och otid.



älska mitt kråkbo till hår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0