Saturdaynight

2011-03-19 @ 21:29:42

Sitter nu i Myckle tillsammans med mina söta vänner Maja och Johanna. Vi kom precis in efter att ha varit ute och grillat.
Skulle gissa på att vi gosar ner oss i Johannas meeeegastora säng snart och ser film...men just nu sitter dom och pratar om mina aggressionsproblem som jag tydligen har eftersom dom är rädda för mig då jag är arg. Nog får jag lite dåligt samvete nog..måste sluta ta ut min ilska på mina vänner!

I brist på annat slänger jag in lite bilder från förr..












Kommentarer
Postat av: johanna

Men det är lugnt Lisa, vi har överlevt dina agreationsbroblem länge nu och vi älskar dig ändå!<3

2011-03-20 @ 19:19:44
URL: http://johannaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0